به بهانه تجمع موفرفریها در تهران+ تصاویر
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

محمدصادق کوشکی: خبر تجمع عده ای از اراذل و اوباش فرهنگی در بعداز ظهر یکم بهمن ماه سال جاری در پارک ملت تهران و انجام رفتارهای خلاف عفت عمومی در این تجمع و انعکاس رسانه ای آن در شلوغی فضای سیاسی کشور، مانند همیشه گم شد و البته هیچ مقام یا مسوولی نسبت به این حادثه واکنشی نشان نداد.

 

 1- بروز این رویداد و رویدادهائی از این دست که با هدف هنجار شکنی و عبور از خطوط قرمز جامعه در حوزه های اخلاق و عفت عمومی و بدون کمترین هراسی از تعقیب و پی گیری عوامل و مرتکبین آن صورت گرفته و می گیرد نشان از این حقیقت تلخ دارد که جامعه ما در جنگ نرم بشدت آسیب پذیر و بی دفاع است .حال آنکه دشمنان ما بخوبی از نقاط ضعف و غفلت جبهه خودی وسنگربانان و مدافعان آن آگاهند و برای استفاده از این نقاط برنامه ریزی کرده و قدم به قدم موفق به فتح خاکریزهای خودی شده و می شوند!

 

2- ممکن است بی توجهی مطلف مسئولان نشریات و رسانه های اصولگرا، خطبای جمعه و ائمه محترم جماعت درباره چنین پرده دری آشکار به چند دلیل روی داده باشد. یا این عزیزان خبر نداشته اند که این عذر بدتر از گناه است! و یا برایشان مهم نبوده است که باید پرسید از احکام اجتماعی اسلام مهمتر چیست و مگر نه این است که فلسفه برپائی حکومت و نظام اسلامی اجرای احکام الهی در جامعه است!  و یا از گفتن و اعتراض کردن و نهی از منکر خسته و ناامیدند که باید گفت ایمان و ناامیدی قابل جمع نیستند.

 

3- بدون تردید تساهل و تسامح دولت و بی اعتنائی مجلس و عدم مجازات جدی مرتکبین چنین جرائمی از سوی قوه قضائیه باعث شده است تا نیروی انتظامی هم در برابر چنین جرائم مشهود ضدامنیتی و ضداخلاقی ساکت بنشینند و صرفا تماشاگر صحنه باشند.

 

4- در این میان یک سوال اساسی باقی می ماند و آن این است که آیا مسئولان ارشد نظام، جنگ نرم علیه نظام اسلامی راباور دارند یا فقط لقلقه زبان شان شده است؟


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی